loading...
ایران ترانه
aliahmadi بازدید : 812 یکشنبه 09 شهریور 1393 نظرات (0)

دانلود فول آلبوم بنیامین بهادری

بنیامین بهادری - فول البوم

دانلود فول آلبوم بنیامین بهادری

آلبوم ها:

 آلبوم سال ۸۸:

دانلود کل آلبوم در فایل زیپ
شناسنامه
کجای دنیایی
من و تنها
عاشقی با تو
آهای تو
عشق آدم کوش
بیا عاشقم کن
ای وای دلم
صدای قلب تو
خواب
منه لعنتی
رفیقا میگن
پرسه
لیلی در پاییز
هفته به هفته
شومینه
تموم شد


آلبوم سال ۸۵:

دانلود کل آلبوم در فایل زیپ
لکنت
عاشق شدم
خاطره ها
اینم بمونه
یادم میاد
بی اعتنا
من امشب میمیرم
ترانه واژه
آدم آهنی


 

آلبوم تو می تونی:

دانلود کل آلبوم در فایل زیپ
یه پهلون
بوی محرم
برگرد
مثل تو
بی تو میمیرم
لالایی
کربلا
شب غربت
آقام آقام
بانوی من
دو تا چشم


 

تک آهنگ ها:
گریه در ماه(رمیکس)
Mash Up
موج محرم(فیت سهراب پاکزاد)
قلب محرم(فیت سهراب پاکزاد)
امشب در دل شوری دارم(اجرای زنده)
خط سوم
ماه عسل
آشوب
گریه در ماه کامل
الهه ى ناز(فیت محسن یگانه به صورت زنده)
تا حالا عاشق شدی
تولد(به صورت زنده)
بوی عید
هفته ی عشق

 

منبع : پاپ موزیک

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
خرید آلبوم مجاز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 9233
  • کل نظرات : 377
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 873
  • آی پی امروز : 232
  • آی پی دیروز : 262
  • بازدید امروز : 26,391
  • باردید دیروز : 15,443
  • گوگل امروز : 10
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 42,142
  • بازدید ماه : 26,391
  • بازدید سال : 134,783
  • بازدید کلی : 3,271,732
  • Alexa
    Alexa Certified Traffic Ranking for http://irantaraneh.rozblog.com/
    شبکه اجتماعی
      ADSADS 

    فول آلبوم ایرانی
    احسان خواجه امیری

    بنیامین بهادری

    محسن یگانه

    فرزاد فرزین

    بهنام صفوی

    محمد علیزاده

    مرتضی پاشایی

    سامان جلیلی

    میثم ابراهیمی

    مهدی احمدوند

    محسن چاووشی