loading...
ایران ترانه
aliahmadi بازدید : 770 شنبه 10 خرداد 1393 نظرات (0)

دانلود فول البوم بهنام صفوی

بهنام صفوی - فول البوم

آلبوم آرامش

دانلود یکجا در یک فایل زیپ

آرامش

 

Mp3 – 320

دلتنگم

دست خودم نیست

کاش خدا منو ببینه

آرامش

چه بی اندازه می خوامت

عشق بی نظیر

خاطره های قدیم

باور

پشیمونم


آلبوم بگو دوستم داری

دانلود یکجا در یک فایل زیپ

بگو دوستم داری

 

Mp3 – 320

بهونه

خورشید روز

پس کوچه

آشنا

خسته

بگو دوستم داری

خواهش

من و تو

ماه من

خورشید روز (Instrumental)


آلبوم عشق من باش

دانلود یکجا در یک فایل زیپ

عشق من باش

 

Mp3 – 320

عشق من باش

خسته شدم

غرور

تمنا

رفیق نیمه راه

بی تو امشب

تبریک

بی قرار

دلخسته


آلبوم فوق العاده

دانلود یکجا در یک فایل زیپ

فوق العاده

 

Mp3 – 128

فوق العاده

خاطره

اولین قرار

فهمید

آشتی

بگو آره

رفیقم باش

یادته

چند بار عاشق شدی

سوء تفاهم

چقد خوبه


تک آهنگ ها

دانلود یکجا در یک فایل زیپ

تک آهنگ ها

 

Mp3 – 320

تو نزدیکی (به همراه علی اصحابی و فرزاد فرزین)

چقدر خوبه

اخراجی ها

نازتو من نمی خرم

همین حوالی

طاقت ندارم

دیوونه بازی (به همراه شهاب رمضان)

 

Mp3 – 128

محرم اسرار (به همراه شهرام شکوهی)

هنوزم عاشقتم (به همراه شهاب رمضان)

آرامش

بهترین روز خدا

احساس عجیب

ای جان

خاک تب دار

نامه عشق

نازتو من نمی خرم ۲

سوال

تبریک (رمیکس)

وقتی تو باشی

تیتراژ بهار آمد (به همراه فرزاد فرزین و علی اصحابی)

هنوزم عاشقتم (به همراه شهاب رمضان)

سوء تفاهم

 

 

منبع : شیوا موزیک

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
خرید آلبوم مجاز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 9233
  • کل نظرات : 377
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 873
  • آی پی امروز : 219
  • آی پی دیروز : 262
  • بازدید امروز : 22,590
  • باردید دیروز : 15,443
  • گوگل امروز : 10
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 38,341
  • بازدید ماه : 22,590
  • بازدید سال : 130,982
  • بازدید کلی : 3,267,931
  • Alexa
    Alexa Certified Traffic Ranking for http://irantaraneh.rozblog.com/
    شبکه اجتماعی
      ADSADS 

    فول آلبوم ایرانی
    احسان خواجه امیری

    بنیامین بهادری

    محسن یگانه

    فرزاد فرزین

    بهنام صفوی

    محمد علیزاده

    مرتضی پاشایی

    سامان جلیلی

    میثم ابراهیمی

    مهدی احمدوند

    محسن چاووشی