loading...
ایران ترانه
aliahmadi بازدید : 816 شنبه 08 شهریور 1393 نظرات (0)

دانلود فول آلبوم مهدی احمدوند

فول آلبوم مهدی احمدوند

دانلود فول آلبوم مهدی احمدوند

آلبوم ها:

آلبوم خونه غرور:
دانلود کل آلبوم در فایل زیپ
دوست دارم
صاف و ساده
دلواپسی
خونه ی غرور
یار من
بن بست
بی معرفت
بی خیال
دل من
خیال بی کسی


آلبوم موج منفی
دانلود کل آلبوم در فایل زیپ
موج منفی
یه شاخه گل
غریبونه
التهاب
عمر منی
خیلی دیره
قسم
خیلی دوست دارم یه روز
دیگه دوست ندارم
یه بهونه

آلبوم نقطه ضعف

 


دانلود کل آلبوم در فایل زیپ
عشق اول
نارفیق
ساعت رفتن
یاد من
نقطه ضعف
خواب پریشون
تنهام نزار
دل بستم
دلم می خواست
یه شاخه گل
دست عمو
دوست دارم
حرف دلم


آلبوم از این ساعت

 01 Baroon.mp3

02 Sargijeh.mp3

03 Parvaz.mp3

04 Falsh.mp3

05 Az in saat.mp3

06 Bazandeh.mp3

07 Asheghetam.mp3

08 Hale man.mp3

09 Bargard.mp3

10 Naghashi.mp3

11 Yadegar.mp3

12 Eshghe aval.mp3


 

تک آهنگ:
دل نشکن
یار من(فیت حامد برادران)
دارم از دست میدمت
کار چشمات (فیت سامان جلیلی)
الکی
آره تنها شدم
ازم بریدی
باور
بیخیال
بغض
داد بزن
دل بستم
دل نشکن
دوست دارم
عشق اول
عشق اول (ورژن دوم)
اشتباه
حرف دلم
خواب پریشون
خیلی دیره
خیلی دوست دارم
نقاشی
نارفیق
نقطه ضعف
عمره منی
روتو کم کن
روزایه دور از تو
ساعت رفتن
تنهام نذار
یاد من
یه بهونه
یه شاخه گل (رمیکس)
یاره من
ازت چیزی نمی پرسم
از دست میدم (فیت پیمان زارعی)

 

منبع : پاپ موزیک

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
خرید آلبوم مجاز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 9233
  • کل نظرات : 377
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 873
  • آی پی امروز : 242
  • آی پی دیروز : 262
  • بازدید امروز : 29,866
  • باردید دیروز : 15,443
  • گوگل امروز : 10
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 45,617
  • بازدید ماه : 29,866
  • بازدید سال : 138,258
  • بازدید کلی : 3,275,207
  • Alexa
    Alexa Certified Traffic Ranking for http://irantaraneh.rozblog.com/
    شبکه اجتماعی
      ADSADS 

    فول آلبوم ایرانی
    احسان خواجه امیری

    بنیامین بهادری

    محسن یگانه

    فرزاد فرزین

    بهنام صفوی

    محمد علیزاده

    مرتضی پاشایی

    سامان جلیلی

    میثم ابراهیمی

    مهدی احمدوند

    محسن چاووشی